Min blogglista

torsdag 3 december 2020

Här händer det "saker"

Ett helt gäng med killar/gubbar kom gående och...
...styrde kosan mot bryggan.
Det här blir spännande tycktes damen tänka.
Hon ordnade och ställde för att...
...kunna sitta på "första parkett"
Vem hon var? Ingen aning men både hon och vi fick se gänget av glada badare som simmade och plaskade och såg ut att må gott. Hur är detta möjligt? Ett snabbdopp kan jag förstå men rejält badande. Vill du hänga med så träffas dom tydligen varje torsdag på Sisjöns badplats.

2 kommentarer:

  1. Ett dopp kan även jag förstå
    MEN
    ett simmande, plaskande, badande???
    NEJ!

    SvaraRadera
  2. NEJ nej ...jag vill inte ens testa. Jag behöver ca 20° eller mer. I min ålder behöver jag inte göra sånt jag inte vill. ��

    SvaraRadera