Min blogglista

onsdag 23 december 2020

Dan före dan...

...före doppareda´n. 
Efter i dag är det bara ett avsnitt kvar av MIRAKEL. Jag är så glad för att jag under hela december gått upp kvart i sju för att titta på TV.  Märkligt, men det var det absolut värt. Att allt kommer att sluta lyckligt i adventskalendern är jag övertygad om och det gläder mig också. Hoppas att många barn tittat och fått lära sig om hur det var att leva då för hundra år sen. 
Har du missat MIRAKEL så finns säkert alla avsnitten på SVT Play.

2 kommentarer:

  1. Väl värt att se är MIRAKEL. Adventskalendern med det passande namnet Mirakel, som kan få in en liten religiös ton, som att vi väntar på ett mirakel samt att Du där finner huvudpersonens båda namn: MIRA och RAKEL.

    SvaraRadera
  2. Hoppsan..jag har sett några avsnitt.. inte i följd och tyckt att det har varit konstigt.???? Ja ja det får vara så.

    SvaraRadera