Min blogglista

fredag 8 mars 2013

KVINNODAGEN

I dag är det Internationella kvinnodagen. 
Köp lite blommor till någon kvinna i dag eller varför inte köpa en till Dig själv? 
Fick de här fantastiska tulpanerna av en kär väninna.
********
Min favorittänkare är Nalle Puh.
"Fastän det är väldigt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick innan man börjar äta den som nästan är ännu bättre."
"När du äter en munsbit tillsammans med en vän, se då till att inte äta så mycket att du fastnar i dörrhålet när du ska gå hem"
********
Hoppas att Du har vågat prova något av veckans recept. Berätta gärna hur det gick.
Ha en jättefin vår/vinterhelg så ses vi på måndag igen.

3 kommentarer:

  1. Hälsningar från en underbart vacker dag, vi ses!

    SvaraRadera
  2. Skilli A-M08 mars, 2013

    Kvinnodagen.
    KK
    Kvinnor Kan
    För övrigt håller jag med Nalle Puh.
    Det där ögonblicket strax innan.....
    vad det än vara månde.
    Det är nästan det bästa!

    SvaraRadera
  3. Här finns så många feta ÖVERtjocka i alla åldrar så jag tappar hakan och känner varning....
    MEN
    visst är det gott att äta GOTT så jag håller också med Puh.

    SvaraRadera