Min blogglista

onsdag 13 december 2023

Veckans utelunch

Veckans utelunch blev hemmalunch med hämtmat från samma krog.
 Det var gott med Wallenbergare tillsammans med...
...massor av härliga sallader som jag missade att fotografera. Vi kunde ju ha hoppat över utelunchen denna veckan när jag var kass men jag orkade inte laga någon mat så då passade detta mycket bra.
Förra veckan skulle det ju också ha varit styrketräning,  Tillsammanspromenad, Gospelkonsert med tillhörande julfika och  Glöggparty men, men, alltihop sk-t sig kan man säga. Denna veckan gick också en väninneträff upp i rök för min del. Klaga klaga klaga...
Hoppsan...det är viss lucia i dag... Numera går jag gärna upp och startar luciadagen tillsammans med TV:s luciaprogram och en kopp lussekaffe. Annat var det förr.....

2 kommentarer:

  1. Visst är Lussemorgon på TV härlig. Den har vi njutit många år nu. MEN först ska jag lussa min käre man. Det har jag gjort i 58 år! 🕯️🎵🎶💕❣️🌿

    SvaraRadera
  2. FÖRR..lussemorgon i klassen kl.7. SEN..Många år TV-lucia och fina program. NU IDAG..
    väcktes kl. 9.15 får titta på reprisen. ????

    SvaraRadera