Min blogglista

tisdag 5 december 2023

Hur kunde jag...

...överhuvud taget tro att ja skulle klara av vandringen jag skrev om i går? Problem direkt när vi kom till området.
Det stavas ICEBUGS.
Visst har jag haft både lösa broddar och ett par andra kängor med broddar men... 
...ingenting går upp mot dessa fantastiska trygghetsskapande kängor.
Dyra? Ja, men värda varenda krona. Nackdelen är ju att man inte kan ha dom inne i en affär. 
De röda med broddar, som jag hade tidigare och som nu är förpassade till "hyllan under taket", kunde man fälla in och ut piggarna med ett speciellt litet verktyg. Men vem går in i en affär och vänder skorna upp och ner och börjar pilla med detta? Inte jag i alla fall. 

2 kommentarer:

  1. De röda har jag..köpta i Lerum för många år sen... använt lite.
    Nu ska jag skärpa mig. Det är omöjligt att trycka in piggarna vid behov när kroppen är orörlig /klumpig.

    SvaraRadera
  2. Icebugs. BRA
    Lokalt tillverkade. BÄTTRE
    Trgghetskänslan. BÄST
    🌿🌿🌿🌿🌿

    SvaraRadera