Min blogglista

tisdag 13 november 2012

Nu har vi en också

I går var vi på Media Markt. På öppningsdagen av deras nya affär på Torpavallen i Göteborg. Det var inte bara vi som var där...
 Vi hade tur med parkeringen...
...men det var lätt kaotiskt bland bilarna.
 Det var massor av varor, massor av erbjudanden och....
...massor av människor.
Vi kom också hem med en påse.
I påsen hade vi som "alla andra" just den här kartongen. Årets julkapp kanske?
Vi packade upp vår direkt. Nu har vi alltså en Ipad...
 ...tre generationers mobiler...
...och så datorn förstås.
Jag tycker det är så fantastiskt roligt och spännande med datateknik i synnerhet tillsammans med Apples produkter. 
Sörjer bara över att jag inte har en 12-årings hjärna. 
"En får göra så gott en kan!"
Tycker Du att jag är knäpp? Det är jag förmodligen.

4 kommentarer:

  1. Knäpp?
    Knäpp Upp !!!
    Povel.
    Honom beundrar jag åxå.
    Så Du har gott sällskap.

    SvaraRadera
  2. Har också gillat tekniska grejer, men upptäcker att jag inte längre är smartare än en 6-åring, det var väl kanske att ta i, men inte långt ifrån.
    Är fortfarande glad åt dörrkikaren, och min nya mobil á 299 kr.

    SvaraRadera
  3. Inga stora tekniska behov här (hos mig).
    När det blir förändringar med datorn blir jag lätt irriterad och arg och vill ha hjälp och support DIREKT för jag gillar det lilla jag kan och vill känna mig säker på det.
    Min lilla mobiltel bär jag med mig och använder en liten del av alla möjligheter som den har.
    Det räcker för mig JUST NU.
    Du kan mycket och är intresserad av sånt här MEN det roliga för mig är att jag (trots allt) kan mer än flera av mina andra lekkamrater. YES!
    Hoppas att du får glädje av ditt nyköp.

    SvaraRadera
  4. Du har ett stort intresse som ligger väldigt rätt i tiden
    Det kan väl inte vara knäppt!?
    Det var modigt av er att ge er in i trängseln och bra jobbat att komma hem med manicken.
    Det är väl den som gäller idag, eller?

    SvaraRadera