Min blogglista

onsdag 25 januari 2012

Väninnekväll

Vad vore livet utan väninnor? 
I kväll ska jag träffa fyra av dom.  Vi har följts åt i jobbsammanhang sen 70-talet. På 90-talet skildes våra vägar och vi fick olika arbetsplatser. Vi hade så mycket gemensamt och bevisligen saknade vi varandra.  Nu träffas vi regelbundet ungefär en gång i månaden.
Vi syr inte, stickar inte men pratar desto mer. Vi har ibland haft olika teman och nu är temat att värdinnan inte bara bjuder på lite mat och fika utan även på musik. 
Ska bli spännande att se och höra vad väninna I bjuder på i kväll. Nästa gång är det min tur. Jag har redan börjat tänka lite på vilken musik jag ska bjuda på.


2 kommentarer:

  1. Så trevligt, håller med dej, vänner är viktiga.....

    SvaraRadera
  2. Väninnekväll. Musik.

    JAAAAA

    SvaraRadera