Min blogglista

fredag 9 oktober 2020

Jag har...

 ...upptäckt en guldgruva. Den heter BookBeat. Numera lyssnar jag på böcker och där finns i princip alla böcker att lasta ner till telefonen. Jag blir lika fascinerad varje gång.
"Ett frågetecken är ett halvt hjärta" har jag läst tidigare men ville ändå lyssna. Den är så fin!
Nu ska jag lyssna på "Någonstans inom oss" av Kajsa Ingemarsson. 
Den skulle lika gärna kunnat heta...
..."Kan himlen vänta?"
Den har jag också läst tidigare men tänkt att jag vill läsa den igen någon gång. Hittade den härom dan här hemma och påmindes. Nu finns den också i min telefon. Guldgruvan levererar!
**************
Ha en fin helg så ses vi nästa vecka igen.


2 kommentarer:

  1. Att lyssna kan vara guld.
    Tala är silver och tiga är guld.
    Du kan lyssna på alla sätt.
    Fint!

    SvaraRadera
  2. "Någonstans inom oss" är en bok som tog tag i mig och jag kommer ihåg varför.
    Många böcker kan jag läsa och tycka om men glömmer snart. Kanske är det normalt att släppa taget för allt får inte plats.....

    SvaraRadera