Min blogglista

måndag 14 oktober 2013

Dolly har opererats

Sommaren innehöll både det ena och det andra...
För Dolly var det inte helt kul alltid, nyopererad som hon var. En ofarlig cysta men ändå skönt att bli av med den. 
-Ska jag verkligen ha den här tratten på mig hela natten?
-Tror du ja...
På morgonen såg det ut så här.
-Jag fixade det själv. Bra va?
-Nä, nu är ni väl för besvärliga...
-T-shirt?
-Inte är det min färg heller...
Som matte måste jag tillägga att jag gick till Lindex och köpte en svart T-shirt i extra small men ingenting hjälpte.
Dolly vann!!

3 kommentarer:

  1. Den sista blden är obetalbar.......
    Titelnamnet blir: Stackars, stackars Dolly.

    SvaraRadera
  2. Håller med Skilli A-M, vilken hund.....

    SvaraRadera
  3. En sund reaktion...att bli utsatt för förnedring och tilltufsning kräver motstånd...
    Protest...annat vore väl tecken på underkastelse och velighet i överkant...eller

    SvaraRadera