Min blogglista

fredag 24 februari 2012

Prinsessfredag

Gårdagens ros rätt ut i etern fick verkligen en värdig mottagare, en ny liten prinsessa och hennes mamma och pappa. Pappa Daniels tillkännagivande kommer jag aldrig att glömma. Stolt pappa med "känslorna all over the place" 
Nu väntar jag bara på namnet. Blir det Kristina som en del tror? Jag tycker att hon borde heta Alice eller varför inte Lovisa. Det finns så många vackra namn värdiga en prinsessa.
Tänk.... jag har fött två prinsessor, det kanske Du också har gjort ;))


Nu ska jag kolla TV:n några gånger under förmiddagen för att få senaste nytt på prinsessfronten.
Ha nu en härlig helg kanske med lite prinsesstårta, vad vet jag. På måndag ses vi igen.

4 kommentarer:

  1. Visst är det underbart för oss kvinnor att ha den möjligheten att föda barn, jag har en pojke och 4 flickor. Den känslan när man fött fram sitt barn går nog aldrig att förklara, känner en väldigt ödmjukhet inför mina barn.
    Speciellt efter att ha sett Vetenskapens Värld hur svårt det igentligen är att det skall bli något barn överhuvudtaget.
    Har dessutom 18 barnbarn, jo jag känner mej rik, och väldigt tacksam för vad livet har gett mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken fantastisk storfamilj Du har. Ovärdeligt!

      Radera
  2. Roligt se Dig igen Maggan och tacksamheten över Livets gåva delar jag med Dig och Pensionär de luxe. En rikedom att glädjas över.

    Prinsesstårtan åts igår.

    SvaraRadera
  3. Visst gläds man med den kungliga familjen! Jag tror vi får fira med en liten prinsesstårta till eftermiddagskaffet idag, maken och jag.
    Ha en underbar helg! Solen ska skina på oss!

    SvaraRadera