Min blogglista

fredag 3 februari 2012

Iskristaller

Jag upphör aldrig att förundras över iskristallerna som bildas när det är så här kallt. Visst blir det vackert.....

Inifrån kallt hus i Frillesås

På favoritängen
På sopkärlet
I dag är det fredag och då återstår bara för mig att önska Dig en riktigt fin vinterhelg. Se Dig omkring för nästa vecka kan det vara plusgrader igen.
Själv ska jag förbereda lite kring nästa veckas bloggande. Då kommer det att handla om ORD. 
I väntan på varmare tider...



1 kommentar:

  1. Väldigt ofta, när jag läser Din blogg, kommer en sång eller melodi för mig. Idag började jag nynna på :
    Kristallen den fina, som solen månd´ skina....

    Våra iskristaller "skiner" som vackrast i solen.
    Solskenet utkristalliserar det allra vackraste - men för mycket sol ????
    Ingen iskristall kvar.

    SvaraRadera