Min blogglista

fredag 11 november 2011

Fler sätt att förflytta sig....


Det finns naturligtvis många sätt att förflytta sig. Här har Du några fler exempel från mitt liv.
Här har jag det väldigt bra!
I båda våra bilar har vi en skyddsängel som vakar över oss. (Egentligen är det en magnet till parkeringsavgiften....)  
Om jag hade använt den här lite oftare så hade jag inte behövt gå på gym. Men men 
Så finns ju apostlahästarna också men de här skorna sitter jag helst i.
Det magiska datumet 11-11-11 är snart över och då är det helg.
Ta på Dig passande skor eller ta fram Ditt fordon eller gå till bussen eller......  Gör en rolig utflykt så ses vi nästa vecka igen. 
Ha det gott!!

2 kommentarer:

  1. Redan helg igen, dagarna bara rusar iväg, få se vad jag använder för sätt att förflytta mej på idag, bil, buss, promenad, inte cykel för den är redan parkerad för vinterförvaring (kanske för tidigt p.g.a den ovanligt varma vintern)
    Trevlig helg/Maggan

    SvaraRadera
  2. Njut av vackra vägar i Din drömbil eller på din cykel eller i skorna eller????

    . För sju år sedan infördes den bruna vägskylten som markerar en turistväg. Än så länge har det bara blivit 18, men nu släpper Transportstyrelsen kontrollen över skyltningen.

    Så räkna med en explosion under kommande år.

    Den som vill att bilfärden ska vara en upplevelse i sig har så klart massor av vägar att välja mellan. Fråga vem som helst som brukar köra bil och du får tips på vägar som tar dig förbi sjöar, genom fantasieggande landskap eller bjuder på vindlande utsikter.
    /Tips från vägverket

    SvaraRadera