Min blogglista

fredag 18 november 2016

Är nog lite...

..spelgalen. Tycker det är så roligt att spela spel. 
 I telefonen finns massor av möjligheter. Wordfeud spelar jag varje dag med kär vän och i Solitude antar jag varje dag Dagens utmaning. 
Så är det då Ruzzle, egentligen ett stressigt spel eftersom det går på tid. Övningsläge betyder att jag spelar för mig själv. Passar mig alldeles utmärkt i Ruzzle. Den här gången fick jag så många poäng så jag måste njuta lite extra av resultatet. Har aldrig tidigare kommit i närheten...
Ha en go helg så ses vi på måndag igen!

5 kommentarer:

  1. Är det morgonpyssel eller belöning efter något avklarat värv??

    SvaraRadera
  2. Det där var några spel som jag inte spelat förutom patiens, kanske man skulle prova.

    SvaraRadera
  3. Har slutat med spel, lägger bara patiens. Däremot går mycket tid till släktforskning. Kan verkligen rekommenderas om du har mycket tid.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Släktforskning är lockande. Vem vet, en dag kanske det tar tag ordentligt...

      Radera
  4. Har aldrig testat något av detta och känner mig inte lockad...just nu...
    Jag har behov av din blogg och det får räcka. Jag vill inte "bli biten"av mer måsten.Korsord är en avkopplande sysselsättning på kvällen om inget annat tar min tid.

    SvaraRadera