Min blogglista

fredag 13 maj 2016

Söt bok...

Kan man kalla en bok för söt? Rar är den i alla fall.
 Den har gett mig ett antal mysiga timmar tillsammans med Polly och Neil och dom andra.
Den här boken känns som en härlig motvikt till alla de böcker jag läst på sista tiden. Tusen tack kära Väninna för julklappen! Jag började med pralinerna och avvaktade med boken... Precis i min smak, både praliner och bok. Du känner mig.
****************
Nu har vi helg igen. En mycket speciell helg för oss. Vad jag menar med det? Du får tya dig.... Naturligtvis berättar jag nästa vecka.
Till dess, ha det gott!

5 kommentarer:

  1. Tackar för tipset har noterat boken i min iphone.
    Trevlig helg på Er, det verkar som Ni har någonting att fira... jag skall tya mig...

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Härligt med en BRA bok.
    Pingsthelg är sommarstart och firartid för många så passa på.

    SvaraRadera
  4. Skilli A-M13 maj, 2016

    Så härligt ha många speciella helger !!!
    För oss är det: Pingstafton !

    SvaraRadera
  5. Roligt med ett boktips. Tack för det! Jo man kan nog tycka att det mesta är sött, bilar tex :)
    Hoppas det blev en fin helg för er.
    Kram!

    SvaraRadera