Min blogglista

onsdag 13 april 2016

I dag är det...

...bara en vecka kvar av vår månad i Frankrike.
Böckerna är utlästa så jag får låna en här till den sista veckan. Tiden har gått fort fort...
Nu gäller det att besöka och uppleva pärlorna en gång till och kanske hitta en ny så här i sluttampen. I morgon berättar jag om en pärla som vi besökt tre gånger... hittills...

Strandladyn är numera ofta klädd i snygg baddräkt, baseball-keps över uppsatt hår, solglasögon och rött läppstift... Jag kan inte låta bli att titta på henne när vi går förbi men kameran får vara.

5 kommentarer:

  1. Oj, har Ni varit där i en månad så härligt det måste vara ... och nu till sommaren i Sverige

    SvaraRadera
  2. Skilli A-M13 april, 2016

    "klädd i snygg baddräkt, baseball-keps över uppsatt hår, solglasögon och rött läppstift..."
    Kunde varit Du?

    SvaraRadera
  3. Kan rekommendera läsplattan Letto från Adlibris.
    Kristina har en sådan och den fungerar utmärkt.
    Antingen köpa böcker direkt genom läsplattan via nätet hos Adlibris eller låna från biblioteket.
    Den rymmer 4000 böcker så det är inga problem att ta med sig tillräckligt många.

    http://www.adlibris.com/se/produkt/letto-frontlight-25513889?article=P25513889

    SvaraRadera
  4. Att bo där det är varmt och soligt och man kan leva mycket utomhus gör gott för kropparna ...det är bara så.
    Kvinnan är intressant...hon kanske pratar engelska.Samla mod och ta kontakt...hon kan bara bli glad...tror jag. Varför tvekar du?

    SvaraRadera