Min blogglista

torsdag 1 oktober 2015

TILLSAMMANS!

Bästa kompisarna!
-Klart att vi går tillsammans både med och...
...utan koppel.
-En i taget ska torkas om tassarna och då får man vänta.
-Vi har var sin vattenskål men...
...ibland smakar vattnet godare i den ena så då dricker vi tillsammans.
-Man kan nästan spegla sig...
...samtidigt som man äter och dricker men sen...
...gäller det att vara först till sängen. Det brukar bli jag!
-Vi håller alltid ihop...
...i "vått och torrt". 
-Du och jag, Rex...

4 kommentarer:

  1. Du och jag....... så gott!

    SvaraRadera
  2. Dolly ser skeptisk ut i blicken ...eller är hon blyg för fotografen.
    NÄRHET känns gott i hela kroppen ...visst. Alla behöver det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Själv tycker jag ofta hon ser ut som hon vill säga.. -Ska du fotografera mig nu igen? Och igen och igen....

      Radera