Min blogglista

måndag 12 oktober 2015

Endomondo

AppStore har en väldigt bra morot helt gratis.
ENDOMONDO
Ibland tycker jag det är kul att se hur långt vi går och då är den här appen alldeles förträfflig. Man kan få reda på en massa andra saker också såsom tiden, medeltempo, kaloriförbrukning, vätskeförbrukning mm men det lockar inte mig. Kilometrarna däremot! I går till exempel blev vår andra promenad för dagen 9 km lång och då känner jag mig lite duktig när jag får se det i "svart på vitt". 
Jag tog några höstbilder också för vi har ingen brådska när vi är ute och vandrar.
 Här tog vi en liten vandringspaus...
...och såg oss omkring. 
Lätt att se väderstrecken i naturen. 
Den här lille gynnaren såg ut som om han ägde hela sjön. HÄRLIG höstpromenad!!



3 kommentarer:

  1. Just igår mötte vi en artfrände till gynnaren på vår promenad.

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder, idag är det frostbitna bilar på parkeringen, men solen skiner, kan inte klaga på vädret ...vinterkappa och vinterskor är redan framplockade.

    SvaraRadera
  3. Frisk luft .. avkoppling och du är ju lätt på foten med de nya fina skorna.

    Vi äger en stegräknare men använder den inte...kanske nåt att fundera på.
    Jag måste fortsätta med stavpromenaderna här hemma för i Lisabo har jag varit flitig " fått begär ( behov ) ". !! MEN jag kan nöja mig med en runda på ca 45 min.
    En golfrunda är eg. ganska lång men då leker man samtidigt och får motion och frisk luft och rosor på kinderna i fulla farten.
    Hälsosamt skönt !!

    SvaraRadera