Min blogglista

fredag 2 oktober 2015

MISSA INTE

Förra veckan när vi var i Norge hade jag med mig en fantastiskt fin bok. Kära Lisa brukar ge oss väninnor lite boktips emellanåt och senast var den här boken med.
"Livet efter dig"
En kärlekshistoria av ett helt annat slag. Den fick mig både att le, skratta högt, bli arg, imponeras och att tårfyllas. Inte många böcker har gett mig så många och skiftande tankar och känslor. Jag säger bara, LÄS DEN och tusen tack Lisa för att tipsade om den.
************
Stick nu iväg och köp boken, sätt Dig i en go stol och läs och jag kan nästan garantera dig en jättefin helg! Själv har jag köpt ännu en bok av samma författare...

4 kommentarer:

  1. Antecknat i listan för "Bra böcker".
    Tack!

    SvaraRadera
  2. Trevligt att höra ...jag tyckte om den ...den berörde mig.

    Jag har : " Sista brevet från din älskade " av samma författare som väntar men jag vill vänta och läsa andra böcker emellan.

    SvaraRadera
  3. Har redan läst boken och håller helt med dig, en underbar bok!/Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att hitta dig i kommentatorsfältet. Hoppas på fler gånger. :)

      Radera