Min blogglista

tisdag 27 oktober 2015

Omväxling

Man behöver verkligen förnya träningsprogrammet emellanåt annars blir det för trist.
 Här är ett för mig nytt system som heter Milon.
 Alla redskapen ställdes in av en träningscoach för att passa just mig och min träning.
 Allt jag nu behöver göra är att sätta i mitt förprogrammerade kort och...
..jobba mig igenom den ena maskinen efter den andra. När 17,5 minuter gått har jag gjort ett varv allsidig anpassad träning. Två varv känns ganska lagom. Fiffigt eller hur?

6 kommentarer:

  1. Jag tycker om tekniska grejor, kanske det här vore något, bara för att testa ... det känns som att man bara ställer sej i ett redskap så fixar den resten ... sen kan jag ju tycka att 17,5 min är väldigt kort tid mot mina 45 min i simbassängen, fördelen där är att jag känner mej så lätt i kroppen så länge jag är i vattnet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läste inte färdigt du hade gjort det 2 omg. alltså 35 min. Då kan jag tänka mej att det kändes.

      Radera
    2. Läste inte färdigt du hade gjort det 2 omg. alltså 35 min. Då kan jag tänka mej att det kändes.

      Radera
    3. Dessutom värmer jag upp innan på en annan cykel ca en kvart så med lite pustapaus så tar träningen en timma. Lagom tycker jag. Sen hägrar duschen och kaffet.

      Radera
  2. Med musik?
    Träningen?
    Kaffet?
    Dusch med musik - trodde jag ej. Men vem vet.
    Det kanske blir egen sång där.
    Ibland är tystnad bäst ändå......så?

    SvaraRadera
  3. BEUNDRANSVÄRT Gudrun !!

    Jag VILL INTE detta ...det bara känns så.
    Kroppen mår säkert bra efteråt...men fy tusan så trist att svettas och kämpa med maskiner.
    Tur att det är valfritt.

    SvaraRadera