Min blogglista

fredag 16 oktober 2015

Kul skyltar

Skyltar är alltid spännande att kolla in.
Den här hittade jag på en toalett tillhörande en känd Stuga i Göteborg. Där var verkligen rent och snyggt. Om det nu hade med skylten att göra det vet jag ju inte...
Den här satt på dörren till två av mina barnbarns rum. Hmmm...
I en caféhall hittade jag denna. 
Ibland kan man för en liten stund försöka tänka sig tillvaron utan elbelysning. Sååå mörkt vi hade haft det. Huuu...
***********
Ha en fin helg så ses vi på måndag igen.


2 kommentarer:

  1. SÅ bra att ha mobilen inom räckhåll och kunna fota fiffiga grejer och ögonblick på direkten. Bara man har ögonen öppna så finns det fyndiga och roliga påhitt ...bland allt annat.

    SvaraRadera
  2. Detta får mig att tänka på min mamma.
    Hon var yngst i en syskonskara på nio.
    När elen äntligen var inkopplad i deras hus, fick hon som fyraåring, äran att vrida på strömbrytaren. Och "VARDE LJUS".

    SvaraRadera