Min blogglista

fredag 18 september 2015

Fina Olofsbo

Ibland...
...flyttar verkstan ut. Och ibland kan jag få följa med.
Då blir det så där roligt härligt brötigt och...
...är vi dessutom i Olofsbo med uteverkstan...
...då kan det också bli lite tid för...
...havet och ibland...
...ett bad. Om än ganska kallt den här gången.
Dolly undrade som vanligt vart Husse tog vägen när han badade. 
Det blev en lugn och fin kväll.
Solnedgången måste ju alltid förevigas.
Själv kom jag dagen efter H-O så sen när det var dags att åka hem igen fick vi köra var för sig.
Jag höll mig bakom och njöt av omgivningen.
Hos vem hoppade Dolly in när vi skulle iväg? Just det, hos HUSSE!
Ha en fin hösthelg så ses vi på måndag igen!

1 kommentar:

  1. Pärlor att njuta av.
    Både natur och bilar.
    Dolly väljer så klart "rätt".

    SvaraRadera