Min blogglista

fredag 14 mars 2014

Receptsamlingen...

...innehåller 66 favoritrecept. Dessa kakor och bröd bjöd man sina arbetskamrater på någon gång mellan åren 1974 och 1999.  
 Choklad är ju alltid populärt och tänk...
...pedagog A:s svärmor fick vara med på ett hörn också.

Hoppas att Du kan ha glädje av något av recepten. Själv har jag haft en härlig tankevecka kring alla minnen från mina fem år på Berghultskolan.
Någon gång under nästa vecka tänker jag börja berätta för Dig om var vi har varit denna veckan... Om Barcelona! Jo då, det stämmer. Du fick följa med till Berghultskolan och jag var inte ens hemma...
Till dess... Ha en go´ helg!




2 kommentarer:

  1. Skilli A-M14 mars, 2014

    Hur är det med minnet?
    Tänkte inte ens.
    Vi hade ju tisdagskaka.
    Rastvakt på tisdag var det ju.....
    Spelar ingen roll, populär var inte rastvakten på "bjuddagen" !

    SvaraRadera
  2. Tekniken idag är fantastisk och obegriplig. Här sitter jag och där finns du och vi når varandra med idéer och tankar snabbt och lätt.

    Kakor får vi baka när vi kommer hem igen för recepten i boken är utvalda med omsorg så man kan välja och ta vilken sort som helst.

    SvaraRadera