Min blogglista

onsdag 12 mars 2014

Eldssjälar

För mig är det fantastiskt intressant att under varje recept läsa namnet på den som bakade och bjöd. Minnena kring varje person är mycket starka. Jag tänker på den försiktiga, den pärlglada, den alltid utvecklingspositiva, den ibland frustrerade, den undrande, den alltid elevfokuserande, den omtänksamma, den strategiska, den analyserande m.fl. Jag tänker på alla de samtal där jag i min roll fått dela så mycket med alla dessa hängivna människor som tillsammans strävade mot samma mål i sina olika uppdrag. En tid jag ser tillbaka på med glädje!
 Ibland bjöds vi på en fredagsmacka...
...men oftast blev det något sött.




1 kommentar:

  1. Skilli A-M12 mars, 2014

    Den försiktiga, den pärlglada, den alltid utvecklingspositiva, den ibland frustrerade, den undrande, den alltid elevfokuserande, den omtänksamma, den strategiska, den analyserande m.fl. ?
    Härliga ord Du klädde oss i. Man undrar vem är vem?????

    SvaraRadera