Min blogglista

tisdag 18 mars 2014

"Äntligen hemma"??

Har Du hört talas om Romsås? Ja, inte den som man kan röra ihop till räkorna utan samhället Romsås utanför Hökerum? Nej, jag tänkte väl det.
Där var vi i alla fall häromdagen och hämtade ett inköp som så småningom ska vidare till Norge.
 -Varför får jag sitta här framme på golvet?
.Just det ja, min plats är upptagen...
 -Men det är ganska trångt och tröttsamt att sitta här...
-När e´ vi hemma egentligen? Orkar snart inte längre...
-En annan gång tror jag att jag stannar hemma...

3 kommentarer:

  1. Skilli A-M18 mars, 2014

    Romsås får kanske var roliga för Dig i alla fall.
    Men var det värt resan?
    Stanna hemma Du Dolly nästa gång. Lugnt och skönt.

    SvaraRadera
  2. Tur för Dolly att hon inte behöver oroa sig för resan till Norge.
    Ni kanske tar bordet på taket då?

    SvaraRadera
  3. Hur hittar norrmän bord i Romsås?????
    Måste vara något speciellt.

    SvaraRadera