Min blogglista

tisdag 23 april 2013

Kul kväll med väninna

Till våren hör också modevisningar. Det är roligt att se det nya och veta vad som är på gång inför sommaren.
Här måste man paxa plats direkt när de 75 stolarna kommit fram om man vill sitta på "första parkett".
Några hade halsduk med sig att lägga på stolar men inte vi.
Kanske kan man låna en? Kanske inte... Det löste sig!
I alla fall så blev just den här favorit bland klänningarna både före visningen på galgen och sen på en av modellerna.
En rolig, lärorik och spännande kväll med glada, duktiga och härligt vanliga modellande kvinnor.
Om jag föll för något? Gissa!!

3 kommentarer:

  1. Skilli A-M23 april, 2013

    Jo,jo. O.....ch
    jag föll för den härliga himmelsblå halsduken på galgen i bilden ovanför"klänningen".

    SvaraRadera
  2. Du gjorde ju plats i garderoben och lämnade till Myrorna kommer jag ihåg
    så jag antar att du blev frestad att köpa något nytt.
    Ibland känns det helt rätt... och då ska man slå till för annars är risken stor att man ångrar sig sen.
    "Apanaget" ska väl användas för ögonfröjd också...

    SvaraRadera