Min blogglista

måndag 26 september 2011

Måndagsmorgon.......

Varje måndagsmorgon startar med gymping. I dag var det extra tufft eftersom det nya programmet sitter och jag kämpade på lite extra. Undrar hur det känns i kroppen i morgon.

Sen i onsdags har vi varit i Norge. Vi har njutit av fantastiskt sensommarväder och naturligtvis ett härligt familjeliv.
Dessutom har jag nyttjat femtonåringens datorkunskaper och fått hjälp med bland annat inställningar på bloggen. Nu går det alldeles utmärkt att kommentera det jag skriver. Det är ju alltid roligt med lite respons. Vi kollade också statistiken och den sa mig att mina "pageviews" är många fler än jag kunnat drömma om. Jätteroligt! Jag har ju varit lite hemlighetsfull med att jag bloggar. Jag är inte författare, inte journalist, inte fotograf och inte växthusodlare. Däremot är jag en glad amatör, som tror på att jag kan utvecklas "by doing". Snart ska jag berätta på facebook. Modigt eller?   :-))
Till i morgon ska jag fundera på varför just jag har hamnat i bloggarvärlden......

Femtonåringen är förutom datorkunnandet en mycket god fotograf. 
I dag får Du några av hennes bilder.









Femtonåringen/fotografen heter Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar