Min blogglista

torsdag 4 januari 2024

Hjälp mig

 Jag funderar.....
Ska jag säga adjö till min kära blog och använda mig av någon av de vanliga sociala medierna i stället?
Det skulle bli väldigt annorlunda.
MINUS
- Mindre personligt
-Alltid litet format
-Färre ord
-Färre inlägg
-Ingen skillnad mellan vardag och helg
-De som tittar på bloggen har själva sökt sig dit
-Bloggen har gett mig skrivandets glädje

PLUS
-Tar mindre tid
-Kan även då lägga ut bilder som berättar någonting eller sådana som jag bara tycker om.
-Jag kan lära mig lite nytt
-Förändring = Utveckling?








3 kommentarer:

  1. Instagram passar mig och jag väljer sånt som berör mig i stort och smått.
    Välkommen!

    SvaraRadera
  2. Tror Du skulle sakna detta forum.... Det personliga, skrivandet, bilderna..... Och svaren! Vi som svarat kommer också att sakna den. "Vi" är nu ett fåtal, jämfört med den förra.... Vadan detta? Tror du saknar många.... Så🤔
    Hur ska Du Göra???? Kram 🍀💚🌿

    SvaraRadera
  3. Ja är inte lika flitig som andra, men tycker väldigt mycket om att läsa dina tankar som du delar.
    Ingela

    SvaraRadera