Min blogglista

torsdag 19 oktober 2017

Lyckat

Klockan 13:03 
i går kom första meddelandet på Facebook från min bloggarkompis... 
...Margareta i Umeå.
Mitt brev med pusslet hade precis landat hemma hos Johanssons. 
Klockan 17:05 
kom nästa meddelande med bild. 
Maken Svenne fick fixa middan för nu var Margareta upptagen och fint på G.
Klockan18:10 
kom nästa meddelande med bevisbilden. 
Då var pusslet färdiglagt. Vilken pusselmästare! 
Jätteroligt för mig att du Margareta antog utmaningen. Visste väl att det var just du som skulle få överta vårt gamla mycket speciella pussel. 
Titta gärna in på Margaretas fina blogg.

2 kommentarer:

  1. Så roligt det blev. Hen förstår ingenting....
    sedan får Svenne laga middagen. Hen är upptagen.
    KL.18.10 KLART!

    SvaraRadera
  2. Ja det blev verkligen en trevlig dag för mig, tänk att ett brev betyder så mycket, känner att jag gör en tavla av pusslet, det betyder så mycket för mig.
    Våran kontakt med dig Gudrun och A-M Skilli är verkligen speciell.

    SvaraRadera