Min blogglista

söndag 16 augusti 2015

På väg...

...på vägarna. Packningen har stått klar några dagar...
         Det är en del som ska med. 
         Gps kan vara bra att ha och...
...sverigeboken med alla sevärdheterna. 
       -Jag då, jag vill också vara med. 
                    NU ÅKER VI!
Kommer att lägga ut glimtar från resan lite nu och då. Eftersom jag både fotar,  skriver och publicerar allt från telefonen så får det bli lite si och så ibland. Bilderna från "stora" kameran lägger jag ut efter resan. 

2 kommentarer:

  1. Go´ tur !
    Vo´of=go´tur till Dolly!

    SvaraRadera
  2. Husbilsäventyr...kan bli hur trevligt som helst. Ni har prickat in soligt sensommarväder och det förgyller det hela. Stora valmöjligheter kan överraska mer än välplanerat. Passa på !!
    GO´ TUR till er !!

    SvaraRadera