Min blogglista

måndag 4 maj 2015

"Små tankar om livet..."

Spännande att läsa andras bloggar och både få inspiration till den egna men också se lite olika upplägg. "Den svenska pensionären i Berlin" har ett annat sätt att blogga, tvärtemot Pensionär de luxe egentligen. Hennes ordrikedom är utgångspunkt för tankar och känslor medan jag själv använder bilden. 
Gå in på länken här nedanför (Den finns också permanent i min länklista) så garanterar jag att Du får en innehållsrik och härlig läsestund om "livet, Berlin och ditten och datten".

2 kommentarer:

  1. Håller med dej, angående "Den svenska pensionren i Berlin".

    SvaraRadera
  2. Skilli A-M04 maj, 2015

    Små tankar om livet-ordrikedom-från Berlin.
    En bild kan säga mer än 1000 ord- från Floda.
    Vad mer kan jag begära?

    SvaraRadera