Min blogglista

torsdag 5 december 2013

Nu drar det ihop sig...

Glöggpepparkakorna till i morgon är bakade.
Fick naturligtvis bli favoritformen.
Pepparkaksformen har jag fått efter min favoritmamma. Kanske därför den här formen alltid kommer fram varje år.
************
Nu har jag snart inte en enda attgörapunkt kvar på mina många listor inför morgondagen. Då finns naturligtvis också några punkter varav några till och med är tidsbestämda. Om jag har full koll? Det vet jag inte förrän efteråt. Jag har i alla fall planerat för att själv också kunna ha en fin kväll. Kommer att lämna över köket hela kvällen till duktiga Ida, mitt äldsta barnbarn. Förväntansfull...

3 kommentarer:

  1. Lycka till Ida !
    Njut Pdl !

    ( Dolly rymmer Du med husse?)

    SvaraRadera
  2. Ovanlig form på pepparkakorna, i år blir det Nyåkers Pepparkakor i en burk för oss.

    SvaraRadera
  3. Planera har jag förstått att du är bra på... så du får säkert en trivsam kväll med alla dina gäster.

    SvaraRadera