Min blogglista

måndag 13 augusti 2012

Vi hann precis hem från Skåne för att packa om.

Resan den här gången var längre men packningen betydligt lättare. Garanterad värme!!
 Vi kom fram till Malaga strax före midnatt.
Den varma natten mötte med de exotiska växterna...
...och alla de vackra olivträden.
Tio härliga dagar ligger nu framför oss. 
***********
Vill Du följa med till Spanien? 
Jag kommer att dela med mig av olika upplevelser under ett antal dagar, allt dokumenterat med hjälp av telefonen. Systemkameran fick stanna hemma denna gången.

4 kommentarer:

  1. Claro que si ! Vamos !

    SvaraRadera
    Svar
    1. "Naturligtvis! Vi kommer!"
      Är det rätt? Jag har översatt med hjälp av Internet.

      Radera
  2. Det är klart att jag vill hänga med.

    SvaraRadera
  3. Föjer också med på resan.....

    SvaraRadera