Min blogglista

fredag 24 augusti 2012

Så kom vi då fram till sista dagen i Spanien

Då firade vi en 10-åring.
 Mycket skulle fixas på morgonen...
 ...och sen väcka födelsedagsbarnet med sång. Hela dagen gick i firandets tecken och avslutades med en mycket god måltid på Bruno´s. 

Tio dagar i mycket gott sällskap går alldeles för fort. Vi "tårade farväl" på flygplatsen och planet lyfte med destination Sverige. 

*********
Fredag i dag och då vill jag önska Dig en fin sensommarhelg. 
Nästa vecka får Du några fler glimtar från min sommar men sen är det väl snart dags att börja leva i nuet även för en blog.

9 kommentarer:

  1. Tiden går fort när man har roligt...även annars också det är måndag och sen fredag, vart tog dagarna emellan vägen.

    SvaraRadera
  2. 10 år. Inga ental längre. Inga små barn.
    Sista barnbarnet passerat ....
    Men varje epok har sin tjusning.

    Ja Du Maggan, det är inte bara veckorna, som går fort.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Skilli A-M, jag blir lite nyfiken på dej, har du ingen blogg eller kan man skriva på din mail-adress, min är
      mor40@hotmail.com

      Radera
  3. Den 10-åringen firade ni rejält.

    Det är 45 år sen jag blev lärare på Rostad i Kalmar.Hoppsan!
    Det ska vi "passionärer" fira på plats nu fred - sönd.
    Det blir säkert en trevlig helg.

    SvaraRadera
  4. Det är inte lätt det där med avsked, men vi har ju goda möjligheter att se våra barn och barnbarn ofta,som tur är.
    Vi (maken och jag) har varit på båtmässa i Bohuslän idag.
    Så spännande att få titta in i alla dessa drömbåtar, alldeles gratis!
    Vad vore livet utan drömmar?
    Önskar er alla en trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. 10-åringen blev elevrådsrepresentant idag :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bara att gratulera det elevrådet! Tänk att få en sådan representant med sådana gener.

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera