Min blogglista

onsdag 8 augusti 2012

Sorterar och tänker.......

Jag ska göra ett album av Sommaren 2012! 
Ja, inte ett album man håller i, utan ett album i datorn. 
Sen kan jag sätta mig tillrätta framför TV:n mitt i smällkalla vintern och klicka på datorns bildspel så spelas sommaren upp i TV-rutan med musik och allt. Fantastiskt eller hur?
Nu ska jag först leta efter några förslag till albumets första bild!
Hav och himmel?
 Pelargoner?
 Utlandsresor?
Rikblommande klängros?
Regnet?
Det här var svårare än jag trodde...... 
Jag börjar i stället direkt i morgon med juli månads första resa.

4 kommentarer:

  1. Detta ser vi fram emot. Får vi oxå musik????
    Tekniken är fantastisk och Du hänger på låset. Kul!!!!

    SvaraRadera
  2. Himmel och hav föreslår jag som första bild, det är sommar!

    SvaraRadera
  3. Roligt att "ses" igen.
    Du är dig lik, nya utmaningar hela tiden
    som du vill dela med dig av. EB

    SvaraRadera
  4. Att först fota sen sortera och göra ett minnesspel med musik är ett jätteroligt arbete.
    Lycka till!
    Vi har våra långresor just så på DVD och kan minnas och njuta precis som du tänker nu.

    SvaraRadera