Min blogglista

fredag 30 mars 2012

Väl hemma igen

När vi svänger in på garageinfarten med bilen och resan har gått bra är jag så oerhört tacksam. 
Lika tacksam är jag över att hemmet ser ut precis som när vi åkte.

 Kvisten har stått på spegelbrickan i vardagsrummet sen i höstas. Lika vacker i den lilla glasvasen som när jag plockade in den. Den ska få komma tillbaka ut i trädgården när jorden är lite varmare. De tunna rötterna vittnar om att den längtar.....

Vet Du vad? Kommer Du ihåg?
Den nionde mars berättade jag för Dig om den försvunna rööööda hatten. Nu vet jag var den finns. Du ska få se den på måndag!!!!


Ha det gott till dess med eller utan hatt :))

3 kommentarer:

  1. Det känns precis så för mig också när vi varit borta lite längre. SKÖNT att det har gått bra brukar jag säga högt när vi svänger in vid Floda skylten.

    SÅÅ bra att hatten är under kontroll!

    Jag har 2 röda 1 blå 1 svart och ett par sommarhattar så du kunde ha lånat av mig vid behov.

    SvaraRadera
  2. Skilli A-M30 mars, 2012

    Borta bra - men hemma bäst.

    Spännande att vänta på måndag.
    Undrar om hatten sitter på ägarinnan???

    SvaraRadera
  3. Letar du efter finansiering för att starta ditt företag eller expansionsförslag? finansiering för att betala dina räkningar eller köpa ett hus? Vi erbjuder alla typer av assistans här med 2% ränta. kontakta mail: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447300508785

    SvaraRadera