Min blogglista

torsdag 22 mars 2012

Mitt bästa vårtecken

Såg en fototävling i ICA-kuriren och tänkte att nu ska jag för första gången i mitt liv skicka in ett bidrag i ett tävlingssammanhang.
Fotot skulle vara en bild av Mitt bästa vårtecken.
Jag tog mig en ordentlig funderare. Visst har jag vackra foton som nog inte skulle skämmas för sig men något annorlunda ville jag ju hitta. Det gjorde jag, från en biltur förra veckan....... 
Kanske inte det allra mest trafikvänliga sättet att fotografera :)) men jag tyckte om bilden på något sätt. Få se om någon mer tycker om den.
Absolut vår!

Du håller väl tummarna?

5 kommentarer:

  1. Skilli A-M22 mars, 2012

    Häftigt.
    Bilen tar fram vårskorna!!!

    Jag håller tummarna.

    SvaraRadera
  2. Kanonbra!! Klart att Du vinner!
    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  3. Annorlunda bild, verkligen, man riktigt känner vårvärmen på bildäckerna. Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Visst gör jag det.

    SvaraRadera
  5. Vilken rolig bild : ) !!!
    Mycket fyndig och "vårig". Håller så klart tummarna!

    SvaraRadera