Min blogglista

torsdag 22 april 2021

Uddenpool blev...

 ...Udden i Tollered.
Lite spännande att gå över hängbron till simhoppsdrottningen Ulrika Knapes f.d. Uddenpool med högt i taket för att träna simhopp.
Små landsvägar ibland och....
...snöiga kalhyggen ibland.
ALLTID fikapaus med...
...utsikt över isig sjö. 
Den här dagen, 27 februari, fyllde Fanny år och firades av promenadsällskapet. Mycket uppskattat.
Vänliga hästar som inte tog notis om vandrarna. Var är vi egentligen?
Jaså... i Lövhult. Då hittar vi vidare. 


3 kommentarer:

  1. Tänk att man körde bil över hängbron en gång i tiden. Roliga minnen från rolig konferens dyker upp i minnet. 😄😁☺️

    SvaraRadera
  2. Precis som du Ann-Mari kommer jag så väl ihåg bron. Alla fick kliva ur min bil och så fick jag köra över bilen. Det var darrigt! Min också att vi hade en rolig konferens där.

    SvaraRadera
  3. Knape...Uddenpool...jag vet men har aldrig varit där.
    Hängbron en bra gräns för alla vågar kanske inte gå över.

    SvaraRadera