Min blogglista

fredag 11 september 2020

Tiden går...

 När vi förstod att vi hade en pandemi och att vi skulle hålla oss för oss själva i så stor utsträckning som möjligt, ville jag hålla reda på hur många veckor vi skulle komma att leva i karantän.

För att hålla reda på detta kom jag på att sätta upp en guldstjärna på kylskåpet varje fredag. 

Det har jag gjort sen dess. I dag har jag satt upp den tjugosjätte... Förstod så småningom att de kommer att bli många.

***************

Ha en fin helg så ses vi på måndag igen. Tror jag ska berätta om fler utflykter då.

2 kommentarer:

  1. Guldstjärna får man gjort något bra eller???
    Pandemi -karantän????
    Jo - nu vet jag. Ni har klarat tjugosex veckor karantän.
    På ett bra sätt. BRAVO.

    SvaraRadera
  2. Ojojoj..då har ni stort behov av närhet. Vi har varit kloka på vårt sätt men handlat själva på kvällar..hållit avstånd..tvättat händerna..inga gäster men mycket telefon-kontakter..
    Idag ska vi umgås med 3 barnbarn för det är studiedag. Måste avstå från kramar.
    Längtar efter att kunna leva vanligt.

    SvaraRadera