Min blogglista

onsdag 30 september 2020

Lilla Delsjön runt

 Bertilssons stuga är alltid lika fin att traska igenom för att komma till...

...Delsjön.
Det finns gott om goa platser att njuta på både av omgivning och matsäck.
Det måste vara ett svampår i år också. Det finns bara så många!
 Här började kaffetarmen säga ifrån.
Bästa platsen var naturligtvis upptagen.
Då kom vi ihåg skylten på Bertilssons stuga och gick tålmodigt vidare.
Äntligen... men då hade vi gått runt hela sjön.
När vi var tillbaka på parkeringen hade vi gått 6 km. En jättefin promenad! Nästa gång ska Bertilssons stuga få lunchbesök av oss. Öppet ons-sö.

4 kommentarer:

  1. Låter trevligt....🚶‍♀️🚶‍♂️🍴🍳🧂🍛🥘

    SvaraRadera
  2. Där har vi varit för några år sedan men vi gick inte runt sjön.
    Finfin utflykt.

    SvaraRadera
  3. Jag önskar att du har fler vänner som tittar på dina inlägg och visar det. Fina bilder och trevliga händelser.
    Du är värd det.

    SvaraRadera
  4. Kära Lisa. Visst det är jättetrevligt med kommentarerna och jag uppskattar dessa. Men statistiken som ju bara jag ser, uppmuntrande mail och telefonkontakter gör att jag vet att bloggen uppskattas av många. Tack alla.

    SvaraRadera