Min blogglista

måndag 20 maj 2019

Eurovision Song Contest

Jag tycker faktiskt att det är lite kul. 
 Egentligen tyckte jag bara om en låt och det var Danmarks. Lite fina harmonier och glada sångare. Det gillar jag!
 Här är kl. 01.00 och det är mycket spännande.... Ja, ja... så gick det som det gick.
 Jag var ju nyfiken på denna mycket välbetalda...
 ...Madonna också.
 Varför måste man klä sig så?
 Men förlåt, hon kanske hade ont i ögat?
 Mycket märklig show
Tyckte nästan den var ondskefull och skrämmande... Inbillning säkert.

4 kommentarer:

  1. Oj, oj.
    Verkar varit knepig underhållning.....
    Vi missade nog inte så mycket.

    SvaraRadera
  2. Så synd när fokus försvinner från själva låten och så mycket läggs kring showen runtom!
    Jag har slutat att titta. Har väl blivit gammal!

    SvaraRadera
  3. SPEKTAKEL som vi inte orkar med.
    "Det var bättre förr" med orkester live och sångare utan så mycket flams och trams runt sig.
    Håller med dig Malin.

    SvaraRadera
  4. Trams och flams var det!
    Rörande eniga är vi!

    SvaraRadera