Min blogglista

måndag 3 september 2018

"Låna och Läs"

Nu är det SEPTEMBER! Och det innebär "Låna och Läs" 2018-2019.
 Av förra årets böcker läste jag ungefär trettio. "Miraklet", som jag har som sista bok och får behålla, ligger på nattduksbordet. Här nedanför är några av de senast lästa.
 En fascinerande och annorlunda bok.
 Spännande som bara den.
 Gastkramande kring strävan efter livslånga äktenskap.
Ofta brukar förra årets överblivna böcker läggas ut till försäljning för en billig peng. Passa på!  
Nu har presentationen av ett femtiotal nya fräscha och spännande böcker kommit och jag har som tidigare år markerat de jag tror är intressanta för mig. Jag vet redan vilken bok jag vill börja med. Undrar hur många, som blir lästa av mig i år? Och dessutom, om de är lika bra som jag tyckte årets var?

2 kommentarer:

  1. Så trevligt! Då kan jag se fram emot många bra tips.
    Hur gick det med listan på boktips och recept, som Maggan ville göra?

    SvaraRadera
  2. Lycka till!
    Jag köper böcker på Second hand. Många lämnar in...sparar inte i bokhyllan och därför finns det bra fina böcker att hitta...billigt. Nu har jag fått flera som en god vän läst och tyckt om. Hon har fyndat och så byter vi. Ett bra sätt!!

    SvaraRadera