Min blogglista

torsdag 2 november 2017

Minnen

När man röjer som vi gör, har gjort och kommer att göra, då översköljs man av minnen. Kort som man inte sett på många år och som ger väldigt goa vibbar.
Här är en del av klassen från Lärarhögskolan. Det är ju vi som träffas fortfarande.
Här är en annan klass och två lärare som också umgås fortfarande.
Här är vi igen med glada barn och glada själva. Det är verkligen så jag minns den tiden av mitt yrkesliv. Så mycket roligt vi hade tillsammans med barnen och...
...tillsammans med goa arbetskamrater. Nån kanske känner igen sig?

4 kommentarer:

  1. Någon kanske gör det...Känner igen sig alltså. Härliga minnen.

    SvaraRadera
  2. Jovisst jag ser att jag finns med och jag minns också den tiden som en trivsam rolig skoltid.

    SvaraRadera
  3. Även jag känner igen mig. Minns med glädje våra sena kvällskonferenser. Det var ingen som klagade på långa arbetsdagar. Vi hade så härligt tillsammans.

    SvaraRadera
  4. Så härligt med gamla minnen ...

    SvaraRadera