Min blogglista

torsdag 6 februari 2014

Vi har skaffat...

...städhjälp, visserligen utan Rut-avdrag men toppen ändå.
Robotdammssugaren jobbar metodiskt och noga. Vandrar över trösklarna, glömmer inget och går snällt tillbaka till sitt bo när arbetet är utfört. Det är nästan magiskt.
Tycker Du att det är jobbigt, alltför tidskrävande eller bara urtråkigt att dammsuga då är den här robotdammsugaren något för Dig. Har Du sen en svart labrador, då är det nästan en nödvändighet.
På forskningsstadiet finns nu också "dammflugor", som man kan släppa loss i hemmet och vips är dammandet gjort. Men det blir väl ändå "too much"...

3 kommentarer:

  1. Första bilden från gårdagens blogg, kom i synfältet när jag läst klart dagens. Solen som SKA belysa våra golv helst varje dag, gör nog att
    "Rut" känns som pricken över i. Ni måste döpa den. Känner andra, som gjort det. Bekvämt även det.

    SvaraRadera
  2. Jag är glad att jag har hittat rätt dammsugarpåse till min Volta, den får duga ett tag till, vet inte om jag skulle gilla att ha något gående runt om i lägenheten "av sig själv" nästan kusligt!!!

    SvaraRadera
  3. Först blev jag FÖRVÅNAD för.. nu.. när du ( ni ) har tid och dessutom är energiska personer.........
    MEN
    att ha hund har negativa inslag också och hundhår kan säkert göra en desperat ibland.
    Solen avslöjar ju allt överallt och hundhår är säkert irriterande.
    Jag har hört fler hundägares förtvivlan över detta.

    Så BRA att det finns lösningar på de flesta problem!

    SvaraRadera