Min blogglista

måndag 10 juni 2013

Hur gick det sen?

Kommer Du ihåg?

Nu har jag fått svar från företaget Rose Poultry AB. "De vita plättarna på bröstfilén var frysbränna från ett hålat transportband i samband med infrysning och snöret var en naturlig sena."
Så var det med det!
Företaget skickade presentcheckar som kompensation...
Säkert med bästa avsikt...men jag skulle aldrig använda dessa för att köpa hallalslaktade kycklingar. Dessutom har jag ju inte handlat av det företaget utan det hade ICA. Jag handlade på ICA och är det någon som ska kompensera mig för återlämnad felaktig vara så är det ICA. 
Skickade presentcheckarna till ICA-affärens ägare. Har inte fått någon återkoppling därifrån vilket förvånar mig men nu "vänder jag blad" och ägnar mig åt annat.


2 kommentarer:

  1. Det gör du nog rätt i
    för haka upp sig på egentligen skitsaker är inte värt för mycket kraft.
    Jag fick nyss telefonsamtal som handlade om vänners kamp i svårt sjukdomsläge.
    Då ter sig detta som en bagatell som du lätt kan strunta i.

    SvaraRadera
  2. Skilli A-M11 juni, 2013

    Jaså!
    Så blev det.
    Var ju så nyfiken.......
    Men nu vänder du på bladet och .....tralala....

    SvaraRadera