Min blogglista

fredag 14 juni 2013

Glad och god överraskning

En dag stod en man utanför vår dörr. Han hade med sig...
 ...en fantastisk jordgubbstårta...
...som han dessutom gjort själv. Visst blir man imponerad?
Om Du vill överraska, gör en jordgubbstårta och bjud någon på. Vi fick i alla fall en mycket trevlig stund tillsammans och en riktig go-fika. Kanske blir det go-fika över helgen också, vem vet... Vad jag vet är att på måndag hittar Du mig här igen.
Till dess... ha det riktigt gött!!


4 kommentarer:

  1. En riktigt sommartårta, trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Skilli A-M14 juni, 2013

    Vilken härlig överraskning.....
    Säkert en härlig anledning
    till att just Ni fick den dessutom.
    Gôtt.

    SvaraRadera
  3. Många trevliga duktiga män känner jag MEN
    jag undrar om dom brukar baka tårta och...

    Det ser ut som om han har gjort det förut.
    Pluspoäng till den mannen.

    SvaraRadera
  4. Igår stod en vänlig man även utanför min dörr med famnen full av jordgubbar....Mina flickor är på väg hem från skolavslutningen så det är nog lätt att gissa vad vi skall festa på ! SS

    SvaraRadera