Min blogglista

fredag 12 oktober 2012

Amundön

Gårdagens vandring vid havet gick runt Amundön i flödande solsken och underbar värme. Vi har gått den många många gånger men i går låg havet så stilla och det är ovanligt. Vi går både på fina gångvägar och stigar men också över stock och sten, mest sten förstås. 
 Utsikten är hela tiden bedårande...
 ...hänförande och...
 ...bländande.
Om jag hade haft den stora kameran med mig så hade jag tagit en närbild på den lilla vita pricken som Du kanske ser på den här bilden. Men men....
 Snorklingsleden hoppade vi i alla fall över.
En vandring runt Amundön kräver en gofika....
...och då åkte vi som vanligt till.....

Berättar mer om det på måndag.
Till dess.... Ha en riktigt fin hösthelg!!!

4 kommentarer:

  1. Vilka underbart vackra bilder ifrån havet, undrar vad den där vita pricken är för något, kan det vara en svan???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en mås eller kanske var det en trut.......

      Radera
  2. En härlig promenad vid havet, en god fikastund
    och en himmel så oskyldigt blå.
    Jag förstår att ni njöt!

    SvaraRadera
  3. Så här ska höstdagar vara....
    Njutbara.

    SvaraRadera