Min blogglista

fredag 29 juni 2012

Allt prat om semester....

Känns fortfarande märkligt att inte ha semester/sommarlov och lika märkligt att egentligen alltid ha semester. Jag har blivit av med en av mina längtor. Sorgligt men sant. Det här måste jag göra något åt!!!
Alltså tar jag nu semester.
Från 1 juli har jag tänkt försöka hålla skrivklådan i schack och vara semesterfirare på heltid. Kameran är alltid framme förstås.
Du glömmer väl inte bort mig?
Förgätmigej
Måndagen den 6 augusti är jag tillbaka igen. 
Tusen tack till alla er som följer min blog eller som tittar in lite nu och då. Ni inspirerar mig till fortsättning!
 Till er som kommenterar: Ni gläder mig oerhört med era tankar och associationer på det jag skriver. Varmt tack!
Kaprifol
Önskar er alla en solig, varm, härlig, badig och rolig sommar!
Om Du skriver en liten sommarhälsning/kommentar till mig här så blir jag så glad, så glad, så glad, så glad......... 

8 kommentarer:

  1. Neej, inte får du ta semester ifrån bloggandet, vad skall jag då titta på varje morgon..........

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer i alla fall att titta in till Dig emellanåt... :)) Glad sommar!

      Radera
  2. Skilli A-M29 juni, 2012

    Längtor är oxå en njutning.
    Nu fixade du till de´!!!!
    Så NJUT !!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Njut Du också av allt som rör sig kring Dig, min flitigaste kommenterare. :))

      Radera
  3. När "längtorna" tar slut blir det allvarligt läge tror jag.

    "Sprattla och LEV och skjut inte upp det du gärna vill" är ett gott motto. Vi har ju TID.

    Söderut är det varmt och badvänligt! Trevlig semester!

    I Lisabo tar vi vara på det goda vädret och är ute mer än hemma
    så därför är det gott att leva här.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sprattla på och ha en fortsatt riktigt go sommar Lisa! :))

      Radera
  4. Ha en riktigt fin semester, njut av natur o bad! Kram// Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack det samma Maria. Njut efter detta så framgångsrika läsår!!

      Radera