Min blogglista

måndag 15 april 2024

Slitvarg?

Nä, det kan man inte kalla mig för.
Jag är så rädd om mina kläder och framför allt om mina skor.Jag blir aldrig av med ett par gamla skor förrän nu.
Mina tofflor är verkligen utslitna....
...både ovanpå och under.
Det blev en somrig variant som ersättning den här gången Används ofta av vårdpersonal enligt kvinnan på Life. Då är dom  säkert bra.
Har hört mycket gott om fotriktiga Sheckers så det fick bli...
...ett par såna också, för FOTRIKTIGA och SKÖNA är det som gäller nuförtiden.


3 kommentarer:

  1. Ibland släpper sulan fram på skon, som din gjort. Då blir det slags-tjafs vartenda steg man tar. Ett riktigt obehagligt VARGGAP visar sig. Nya sköna bekväma skor behövs., 👣👞👟🥾👣🌿

    SvaraRadera
  2. Skönt Bekvämt inget annat ...förr tyckte jag om klackskor...inte numera.

    SvaraRadera
  3. Det blev inget med Sheckersskorna. Jag vill gärna ha halvnummer och det fanns inga när jag ville byta. Synd!

    SvaraRadera