Min blogglista

onsdag 20 januari 2021

Motvikt

 Man behöver verkligen en motvikt till dagens negativa rapportering av kriminalitet, skjutningar, knarkuppgörelser, pandemi, dödstal, stress, fattigdom, ondska, djurplågeri mm mm. Vill man se en serie eller film på TV är det samma elände där. 
Nej, då tittar vi på Mandelmanns gård och njuter av lugnet. Paret är fina mot varandra, älskar sina djur, visar upp hantverk av olika slag, bakar, lagar mat. Inte undra på att programmet vann 2020 i kategorin  livsstilsprogram. 
I går kväll fick vi en skön dos av paret Mandelmann.

3 kommentarer:

  1. Samma här...
    Vi njuter av ett helt program utan svordomar och fullt av tips och värme. 🌿🍏🐖🐄🐑🐏🥦🍅

    SvaraRadera
  2. Jag får kryp i kroppen och stresshjärta av deras sätt...f ö r käcka...
    Därför orkar jag inte titta på avsnitten. ��

    SvaraRadera
  3. Jag njuter också av lugna och positiva program.
    Gillar också när man lyfter fram bra saker som bl.a ungdomar gör. Läste en sådan artikel om en granne på landet. Det gjorde mig så glad.

    SvaraRadera