Min blogglista

tisdag 17 september 2013

Varmt?

Ja, det var varmt. 
Jag älskar värme men när termometern visade +40grader då var det faktiskt lite pustigt. Men är man i Rom så är man och då får inte lite värme hindra.
Vattenflaskan var alltid med.
Låg för det mesta och putade i fickan.
Utanför Forum Romanum köpte jag dessutom ett parasoll.
Inte kände jag mig som en geisha men...
 ...ibland fick vi lite skugga båda två.
Solen stod nästan rakt upp på himlen.
Det hade varit intressant att veta hur många grader vi hade omkring oss på just Forum Romanum. Då räckte det inte med 40+...

3 kommentarer:

  1. Vilka roliga bilder!
    Första bilden typiskt svensk, om man bortser från märket på vattenflaskan.
    På andra bilden såg jag en kines.
    Tredje - visst var det en geisha.
    På fjärde blev ni ett vietnamesiskt par.
    Sista bilden fick mig först att tänka Afrika.
    Men så insåg jag, det är ju ROM med stort R O M.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig fantasi Ni har, läser och tittar på bilderna, det räcker för mej.

    SvaraRadera
  3. Too much helt enkelt för sån aktivitet men ibland måste man ju passa på när chansen finns. Att vänta på bättre väder.. då är det kanske för sent.
    Man fixar det mesta om man är motiverad.

    Tänk vad de kunde DÄR och så långt före oss uppe i norr de var..mycket intressant att se med egna ögon. Jag har varit där.

    SvaraRadera